آموزش هنگ درام در شیراز | کلاس هنگ درام در شیراز

5/5 - (10 امتیاز)

آموزش هنگ درام در شیراز طی این مدت دستخوش تغییرات اساسی در زمینه هدفمند سازی تدریس و آموزش صحیحی قطعات و آهنگ های اصولی شده است که اینجانب به عنوان قدیمی ترین مدرس تخصصی این ساز قصد بر بررسی و توضیح مطالب آموزشی در کلاس ها و دوره های خود را دارم.پس با ما همراه باشید.

هنگ درام

ساز هنگ درام جزء ساز های کوبه ای ملودیک می باشد که تازگی در ایران طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است، اصول نوازندگی این ساز با مابقی ساز های کوبه ای متفاوت است چراکه تلفیقی از ریتم،فرکانس های ملودیک و اصوات افکتیو میباشد و در ایران عمده مدرسین جهت آموزش به هنرجویان، از اطلاعات قدیمی خود در زمینه نوازندگی ساز های کوبه ای دیگر استفاده میکنند که این امر اشتباه است و به مرور علاقه نوازنده را از بین میبرد.

عکس هنگ درام

آموزش هنگدرام

با افتخار اعلام میدارم که اینجانب ابداع کننده جامع ترین و پرکاربردترین سبک آموزش ساز هنگدرام در ایران هستم که مطالب ذیل بصورت اصولی به هنرجویان در کلاس های حضوری و پکیج های آموزشی ارائه میگردد.

آموزش هنگ درام در شیراز روز به روز پیشرفت کرده و مدرسین برجسته ای که از کتاب اینجانب استفاده میکنند جهت آموزش بی شک هنرجویان برجسته ای را پرورش میدهند و این مسئله باعث خوشحالی من است.

آهنگ هنگ درام

قطعاتی که بصورت جامع به هنرجویان آموزش داده خواهد شد براساس مطالب زیر دسته بندی شده اند و هنرجویان پس از آموختن تخصصی آنها میتوانند بصورت کامل تکنوازی های زیبا و گوشنوازی را اجرا کنند.

این آهنگ ها و قطعات به شرح زیر هستند:

1)آموزش اصولی بداهه نوازی با بسط ریتمیک و شناخت الگوهای مختلف و درک دقیق اصوات مختلف ساز هنگدرام

2)آموزش جامع قطعات Romance (رمانتیک) با تفکیک دقیق فواصل موسیقایی و بررسی آنها

3)آموزش تبلچر نوازی و اجرای کلیه قطعات متداول در ساز هنگ درام در گام های مختلف نظیر(ر مینور،حجاز،دو دیز مینور،می مینور،فا پیگمی و …)

4)آموزش اصول همنوازی با ساز های مختلف در گام مد نظر

5)شناخت جامع گام و تئوری مفصل در زمینه فواصل فرکانس نت ها و مبانی هارمونی

6)آموزش همنوازی با آهنگهای مختلف در گام مد نظر

7)اصول صدا سازی و همخوانی با ساز هنگدرام

8)اصول نت نویسی و تقویت شنیدار جهت تشخیص اصوات ملودیک

9)آموزش استفاده از چندین هنگدرام در گام های مختلف و اجرای کامل آهنگها

10)اصول تخصصی ضبط صدای هنگ درام و میکس و مسترینگ صدای این ساز

11)اصول ساخت Beat جهت همنوازی با آن در ریتم ها و الگو های مختلف

12)آموزش نواختن ریتم های غربی در نواحی مختلف ساز

پس از تحقیقات فراوان در زمینه اصول ساخت این ساز و ری تیون(کوک مجدد)  آنها به نتایج بسیار زیادی در خصوص کیفیت هنگ درام های مختلف رسیده ام که بر حسب این تجربیات هنرجویان در سراسر ایران و خارج از ایران که قصد تهیه هنگ درام دارند را با حداقل قیمت پیشنهادی آنها بهترین ساز ها را به آنان پیشنهاد دهم.تا دوست ماندگاری برای آنان باشد و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و دلال های این ساز گردد.

آموزش موسیقی و نوازش ساز هنگ درام برخلاف ظاهر آن نیازمند تخصص ، سواد در زمینه تئوری موسیقی،درک ریتم،هارمونی می باشد. لذا در انتخاب مدرس متخصص کمال دقت را داشته باشید چرا که در صورت عدم دقت پس از مدتی ساز گران قیمت خود را در گوشه ای از منزل خود رها خواهید کرد.

جهت درک و دریافت بهتر از این ساز میتوانید قطعات و فیلم های زیر را بصورت کامل مشاهده و کرده و مقالات نوشته شده اینجانب را در سایت های مختلف بخوانید تا متوجه ارزش زیاد این ساز و تاثیرات اصوات آن روی مغز انسان شوید.

ارادتمند شما مهندس علی اصغر بقاپور اولین مدرس تخصصی ساز هنگ درام در جنوب کشور

فیلم شماره یک : قطعه بین المللی CHILL OUT به نوازندگی علی اصغر بقاپور

قطعه شماره دو : همنوازی اساتید با هنگ درام و نی

قطعه شماره سه

خرید هنگ درام در شیراز

 

بعدی
آموزش داربوکا(تمپو)

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس با ما